چطوری میشه

چگونه با وردپرس یک وبلاگ سفر شگفت انگیز بسازیم

چگونه با وردپرس یک وبلاگ سفر شگفت انگیز بسازیم

چه کسی دوست ندارد در مورد جایی که به آن سفر کرده است صحبت کند؟ اگر یک مسافر مکرر هستید، یا فقط عاشق سفر هستید، ممکن است به نوشتن یک وبلاگ سفر فکر کرده باشید اما نمی دانید از کجا شروع کنید.

WordPress CMS مناسبی برای وبلاگ نویسان سفر است زیرا راه اندازی آن آسان است و منابع زیادی برای کمک وجود دارد. شما می توانید وبلاگ سفر خود را ایجاد کنید تا بتوانید آن سفرها و ماجراهای نفس گیر را در کمترین زمان به اشتراک بگذارید.

این مقاله شما را با کارهایی که برای راه‌اندازی وبلاگ سفر خود باید انجام دهید و برخی از مضامین و افزونه‌ها را به اشتراک می‌گذارد که وبلاگ سفر شما را به سطح بالاتری می‌برد و داستان‌های شما را برای خوانندگانتان زنده می‌کند. بیایید کرک کنیم!

1. از سایر وبلاگ های سفر الهام بگیرید

A screenshot of the Stuck In Customs homepage.

از عکاسی مسافرتی Stuck in Customs الهام بگیرید و بیاموزید

< /div>

هیچ کمبودی در وبلاگ های سفر وجود ندارد، بنابراین انتخاب تنها یک زوج برای برجسته کردن دشوار است. بهترین وبلاگ‌های سفر برای نگاه کردن به آنها زیبا هستند و دیدگاهی منحصربه‌فرد در مورد سفر به اشتراک می‌گذارند.

آنچه برای وبلاگ سفر خود نیاز دارید

اکنون که به شما نشان دادیم یک وبلاگ مسافرتی در وردپرس چگونه می تواند باشد، بیایید نگاهی به آنچه برای شروع نیاز دارید بیاندازیم:

  • وردپرس: بسیار واضح است، درست است؟ شما باید آن را به صورت محلی یا روی سرور وب خود نصب کنید، و در زیر توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید آن را تنظیم کنید.
  • یک موضوع: بعدی به شما می‌گوییم که در قالب وبلاگ سفر به دنبال چه چیزی باشید و چند پیشنهاد رایگان و ممتاز به شما ارائه می‌کنیم. فقط یکی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شما باشد.
  • افزونه‌ها: ما به شما خواهیم گفت که چه افزونه‌هایی را باید به وب‌سایت خود اضافه کنید.
  • عکاسی زیبا: نیمی از لذت سفر عکس‌ها هستند، بنابراین می‌خواهید عکس‌های زیادی در سایت خود داشته باشید، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مطمئن شوید که آن‌ها سرعت آن را کاهش نمی‌دهند. پایین.

هیچ چیز خیلی پیچیده ای نیست، درست است؟ برویم!

2. یک برنامه میزبانی خوب دریافت کنید و وردپرس را نصب کنید

اولین قدم برای راه اندازی وبلاگ خود این است که نمونه ای از وردپرس را به صورت محلی یا آنلاین اجرا کنید. برای میزبانی وردپرس، ما به شدت توصیه می کنیم:

  • موتور WP: هاست مدیریت شده که از 29 دلار در ماه شروع می شود و نصب، پشتیبان گیری و به روز رسانی را انجام می دهند.
  • فلایویل: وردپرس مدیریت شده دیگر میزبان، اما با 15 دلار در ماه، اگر بودجه کمی دارید، عالی است.
  • Bluehost: بسیار مقرون به صرفه است که از 3.49 دلار در ماه شروع می شود، و آنها یک گزینه نصب سریع برای وردپرس دارند.

اکنون وردپرس را راه اندازی کرده اید، بعد چه می شود؟ بیایید نگاهی به تم ها بیندازیم.

3. یک قالب وردپرس بلاگ سفر انتخاب کنید

اگرچه تغییر تم در وردپرس آسان است، اما قبل از شروع باید به چند تم مختلف نگاه کنید – فقط اولین موردی را که می‌بینید انتخاب نکنید. اگر به خرید یک پوسته فکر می کنید (که ما آن را توصیه می کنیم)، نکات ما را برای خرید قالب وردپرس عالی بررسی کنید< /a>.

هنگامی که به دنبال موضوع وبلاگ سفر هستید، باید به طرح بندی و نحوه استفاده از تصاویر توجه کنید، زیرا این موضوع برای شما حیاتی است. قصه گویی. همچنین به پشتیبانی داخلی برای نقشه‌ها نگاه کنید، زیرا این می‌تواند بعد دیگری به داستان‌های سفر شما اضافه کند. در اینجا چند تم وردپرس که باید حتماً در نظر بگیرید.

تمام قالب وردپرس (نمایش وبلاگ سفر)

Total WordPress Theme (Travel Blog Demo)

Total یکی از انعطاف‌پذیرترین و دارای ویژگی‌های غنی‌ترین قالب‌های وردپرس در بازار است، بنابراین منطقی است که برای وبلاگ‌های مسافرتی نیز انتخابی عالی باشد. از اسلایدرهای متحرک ممتاز، صفحه‌ساز کشیدن و رها کردن، گالری‌های تصاویر، گزینه‌های نمونه کارها، قالب‌بندی داخلی گالری پست، تنظیمات تصویر سفارشی و موارد دیگر برای طراحی یک وب‌سایت پیکسلی عالی دقیقاً همانطور که می‌خواهید استفاده کنید. با گزینه‌های بصری در تم Customizer به‌علاوه سایت‌های نمونه با واردات سریع (مانند نسخه نمایشی سفر که در بالا مشاهده شد)، Total شروع به کار را آسان می‌کند، حتی اگر تازه وارد WordPress شده باشید.

تم وردپرس وبلاگ عکس رایگان Mesa

Mesa Free WordPress Theme

موضوع وردپرس رایگان Mesa از WPExplorer بهترین راه برای ساخت وبلاگ سفر امروز شما است. Mesa با پشتیبانی از بسیاری از انواع رسانه (تصویر، گالری، صدا، ویدئو و نقل قول) و طرح‌بندی مشبک بنایی تمیز، برای نمایش ماجراجویی‌های شما عالی است.

تم وردپرس وبلاگ سفر WPVoyager

WPVoyager WordPress Theme

تم WPVoyager یک تم جسور، مدرن و ممتاز است که از شبکه‌های عکس زیبا و ادغام Google Maps برای جذب خوانندگان شما استفاده می‌کند. بعلاوه از مسیرهای KML پشتیبانی می کند تا بتوانید سفرهای خود را در سراسر جهان مستند کنید.

موضوع وبلاگ سفر اکسپدیشن

Expedition Travel Blog Theme

Expedition یک تم وردپرس ممتاز وبلاگ مسافرتی پاسخگو است که توسط WPZoom توسعه یافته است. این تم پرطرفدار برای اشتراک‌گذاری مکان‌های مورد علاقه، هتل‌ها، فعالیت‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر عالی است.

آنچه Expedition را عالی می‌کند، از هسته آن شروع می‌شود. این تم بر اساس چارچوب قدرتمند ZOOM ساخته شده است تا گزینه های رنگ و فونت، کدهای کوتاه، تنظیمات SEO، قالب های صفحه و پست و موارد دیگر را در اختیار شما قرار دهد. موضوع کاملاً بومی سازی شده و کاملاً آماده است تا به زبان مادری شما ترجمه شود تا خوانندگان شما واقعاً بتوانند وبلاگ شما را بخوانند. Expedition همچنین کاملاً پاسخگو است، بنابراین اگر خوانندگان شما با اشکال سفر مواجه شوند، می توانند وبلاگ شما را از هر دسکتاپ، رایانه لوحی، تلفن یا دستگاه دیگری که به آن دسترسی دارند بررسی کنند.

4. افزونه های مفید برای سئو، نقشه ها و موارد دیگر اضافه کنید

یکی از مزیت‌های اصلی استفاده از وردپرس برای ساخت سایت، در دسترس بودن افزونه‌ها برای انجام تقریباً هر کاری است. ما برخی از افزونه‌های اساسی را توصیه می‌کنیم که باید ابتدا در سایت خود نصب و فعال کنید، مانند Yoast SEO برای بهینه سازی موتورهای جستجو و Akismet برای محافظت از هرزنامه. ما برخی از گزینه های دیگر را در مقاله خود در مورد نحوه شروع وبلاگ نویسی پوشش می دهیم.

هنگامی که وبلاگ سفر خود را می سازید، ممکن است بخواهید کمی بیشتر از نوشتن در مورد مکان هایی که بوده اید انجام دهید. نقشه ها راه خوبی برای کمک به همراه داشتن خوانندگان شما هستند و بسیاری از تم های وبلاگ سفر شامل پشتیبانی از نقشه هستند. افزودن سرویس‌های گوگل مانند آنالیتیک یا کپچا. و ممکن است بخواهید یک افزونه اجتماعی را نیز در نظر بگیرید.

5. تصاویر خود را اضافه و بهینه کنید

Add Photos to Your Blog

هیچ وبلاگ مسافرتی بدون تصاویر مقاصد کامل نخواهد بود، و ما می دانیم که شما تصاویر سفرهای خود را دارید. اگر می‌خواهید واقعاً خوانندگان خود را در داستان‌های سفر خود غرق کنید، باید تصاویر زیبایی از مکان‌هایی که درباره‌شان می‌نویسید داشته باشید.

مشکل بزرگ داشتن تصاویر در وب‌سایت شما این است که می‌توانند فضای زیادی را اشغال کنند، که متأسفانه ممکن است سرعت وب‌سایت شما را کاهش دهد. وب سایت شما باید سریع باشد، به خصوص اگر خوانندگان شما بخواهند سایت شما را در دستگاه تلفن همراه خود مرور کنند.

بهینه سازی تصویر به تصاویر کمک می کند تا جایی که ممکن است فضای کمتری را در سایت شما اشغال کنند، که با استفاده از اندازه و فرمت تصویر مناسب شروع می شود. ما یک راهنمای جامع برای بهینه‌سازی تصاویر نوشته‌ایم تا به شما کمک کند، پس احساس نکنید شما نمی توانید این کار را انجام دهید همچنین چندین افزونه های بهینه سازی تصویر وجود دارد که می توانید برای کمک از آنها استفاده کنید.

نتیجه گیری

ایجاد وبلاگ مسافرتی با وردپرس آسان است و با استفاده از یک تم زیبا و برخی افزونه ها می توان آن را به سرعت انجام داد. تصاویر خود را برای پشتیبانی از داستان های خود اضافه کنید و تا آخر هفته خوانندگان خود را به سراسر جهان منتقل خواهید کرد!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل ساده ای را که برای شروع توضیح دادیم دنبال کنید:

  1. الهام گرفته از گرت
  2. وردپرس را راه اندازی کنید
  3. یک موضوع انتخاب کنید
  4. افزونه های مناسب را نصب کنید
  5. از تصاویر زیبا (و بهینه شده) استفاده کنید

آیا توصیه های ما را انجام دادید، مراحل را دنبال کردید و در نهایت وبلاگ سفر خود را راه اندازی کردید؟ ما دوست داریم ببینیم ماجراجویی بعدی خود را چگونه به اشتراک خواهید گذاشت، بنابراین پیوند زیر را به اشتراک بگذارید. یا اگر سؤال یا پیشنهادی دارید، لطفاً در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا